Avaliações de SUSHI BROTHERS Raalte

Avaliações recentes

4.0
dennis
6 junho 2026

eten was erg goed helaas wel 35 minuten te laat , Zaterdag avond dus geen vreselijk probleem. Doe er wel wat aan!

Natasja
1 junho 2026
Melanie
29 maio 2026

Super lekkere pokebowl! Vriendelijke bezorging altijd!

Jeanine
29 maio 2026

Heerlijke sushi en de bezorging was mooi op tijd.

Steffie
28 maio 2026

Sushi is altijd lekker, maar vandaag niet. De sushi was in de doos helemaal door elkaar gegaan. De smaken gaan dus ook door elkaar en dat vind ik niet lekker. Het is dan ook jammer, want sushi is niet zo goedkoop.

Eric
27 maio 2026

Zoals gewoonlijk super. Bezorging keurig optijd, en gewoon weer goed van smaak

Monique
26 maio 2026

Doos wederom vettig aan buitenkant. Carpaccio rol rook wat weeeig

Jetze
25 maio 2026
Steffie
23 maio 2026

Smaakt goed en snelle levering !

Remco Harink
22 maio 2026
Joke Greveling
21 maio 2026

Was weer super heerlijk gegeten,en nog een gratis sushi rol er bij. Bedankt.

Kev
16 maio 2026

De bestelling werd netjes en redelijk snel bezorgd, alles zag er verzorgd uit. het was lekker en zeker een fijne en smakelijke ervaring. Altijd voor herhaling vatbaar bij SUSHI BROTHERS.

Tienie Nijhof
11 maio 2026
Nora
10 maio 2026

Wederom heerlijke Sushi 🍱

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jolanda
10 maio 2026

Op tijd bezorgd en erg lekker.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Lous
10 maio 2026

Veel eerder dan vereacht bezorgd door een heel vriendelijke jonge man

Nora
9 maio 2026

Heerlijk sushi! 🍱

Anoniem
8 maio 2026

👌🏻👌🏻

Peter
5 maio 2026

Al een aantal keer sushi gehaald en elke keer ziet het er prachtig uit en smaakt het voortreffelijk. Nergens beter!

Larissa Zaag
4 maio 2026

Nette bezorging en perfect op tijd. Wij bestellen als we in de buurt zijn en vinden het ontzettend lekkere sushi. Wat jammer is dat nu de papieren bakjes te groot zijn waardoor de sushi gaat schuiven en de toppings voor een deel afgaan en door elkaar geschud wordt.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ian
3 maio 2026

👍🏻👍🏻

Roland
3 maio 2026

Smullen van topkwaliteit !!!!

Anke
3 maio 2026

Wij bestellen geregeld bij Sushi Brothers en vinden de sushi echt lekker. Het is wel teleurstellend, omdat wij 48 stuks hebben besteld en slechts sojasaus voor één persoon hebben ontvangen. Wij waren met vier personen die de sushi hebben gegeten. Dit is niet de eerste keer dat dit is gebeurd.

Max
30 abril 2026

Het was te laat

C
30 abril 2026

Het zag er zeer goed uit, en smaakte ook erg goed! Top!!

Larissa Godeschalk
27 abril 2026

Grote bestelling Besteld voor 18:00 op koningsdag, stond precies op tijd voor de deur! Top!

Wallink
20 abril 2026
Els
19 abril 2026

Heerlijke sushi!! Voor herhaling vatbaar

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Emmy
16 abril 2026
Jasper
7 abril 2026

Lekkere sushi, vriendelijke medewerkers en altijd hoge kwaliteit!

hennie jonkers
7 abril 2026

1uur te laat

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Desi
30 março 2026

Helaas was de bezorging veel later er werd wel over gebeld maar alsnog later en ik had van een gerecht 2x besteld maar kreeg er maar 1 en wel betaald voor 2. Heel jammer voor mij niet meer

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Joey
28 março 2026

Goed eten

Merel
28 março 2026

Heerlijke sushi, lijkt wel net gemaakt voor het bezorgen zo vers! Goede service, wordt bezorgd op de afgesproken tijd.

Pomper
26 março 2026

Super lekkere sushi weer! Zag er heel mooi uit en smaakte ook zeer goed. Zeker de dragonroll is een aanrader.

Liesbeth
22 março 2026

Goede sushi en uitstekende service. Gerecht dat vergeten was werd door hen zelf ontdekt en nagebracht met nog wat ten compensatie. Super service

Jeanine
20 março 2026

Gewoon heerlijke sushi

Femke
19 março 2026

Snel bezorgd en lekker gesmaakt

Raymond
15 março 2026

Prima Sushi en op tijd bezorgd

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Wijhenaar
14 março 2026

De kwaliteit van de sushi is hoog. Ik was verrast. Erg smakelijk en mooi opgemaakt. Het personeel, tenminste de persoon die wij spraken, was zeer bekwaam en vriendelijk. De taco was niet voorradig, dit werd op een zeer prettige manier vervangen door een gerecht naar keuze en er werd een extra gerechtje toegevoegd. Ik kom zeker terug. Advies: maak de ontvangstruimte beter schoon en wat gezelliger. Die vloer dat kan echt niet.

Marije
13 março 2026
Emmy
12 março 2026
Samantha Grotenhuis
8 março 2026

Als was prima in orde ! En lekker .

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reimert
7 março 2026

16.30 besteld Zou 18.00 komen 18.55 geleverd lijkt nergens op

Joyce Heuven
6 março 2026

Heerlijke sushi! Met zorg bereid ook de verpakking is top

Angelique
6 março 2026
Femke Langendijk
6 março 2026

heerlijk

gerda
4 março 2026

15 min te laat

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jose-nijverdal
27 fevereiro 2026

De àllerlekkerste sushi uit de regio!! Wij komen uit nijverdal, maar hier dichter in de buurt is niet zulke lekkere sushi te verkrijgen als bij sushi brothers! En de bezorgtijd is gewoon hetzelfde door hele leuke vriendelijke bezorgers!

John
21 fevereiro 2026

Goede, verse sushi en een heerlijke pokebowl. Voor herhaling vatbaar

Benthe
21 fevereiro 2026

Super! Voor t eerst hier besteld, maar meteen in 1x om! Keurig op tijd bezorgd, vriendelijke spontane bezorger! Sushi van meer dan prima kwaliteit! Tot snel!

Rob Cologne
21 fevereiro 2026

De sushi was erg lekker. Vers en met een goede topping. Wel eventjes zelf opgehaald ipv laten bezorgen.

Floor
16 fevereiro 2026

Duurde langer dan afgesproken. Netjes gebeld en er zou een extra bij gerechtje bijzitten, deze zat er uiteindelijk niet bij. En 2 verkeerde rollen ontvangen.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ray
15 fevereiro 2026

Wederom weer niet rond de afgesproken tijd bezorgd. Iets later is geen probleem maar niet een uur later terwijl het op tijd is besteld.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Anoniem
15 fevereiro 2026

Sushi was top, bezorging zoals gewoonlijk >30min te laat :/

Paul
15 fevereiro 2026

Was prima, alleen weer te laat en de valentijnsactie (dragonrol gratis) zat er niet bij.

Michel
14 fevereiro 2026

Foutje bij vergeten product keurig opgelost!

Annemarie Scholte Aalbes
13 fevereiro 2026

Altijd erg tevreden maar deze keer erg weinig saus en topping op de sushi was wat vlak van smaak

Ruby Feikens
9 fevereiro 2026

Vanwege de drukte eventjes moeten wachten dit werd goedgemaakt met een ruime kortingscode, en de kwaliteit van de sushi was zoals altijd top! Beste sushi uit de regio!

Herma de Klerk
8 fevereiro 2026

Wat heb ik heerlijk gesmuld van de heerlijke sushi box .

A
7 fevereiro 2026

Alweer super lekker gegeten. Ziet er altijd mooi en lekker uit. Goede kortingsacties en keurig op tijd geleverd!

Melissa
6 fevereiro 2026

De sushi lag helaas helemaal door elkaar heen.

Jeroen
6 fevereiro 2026

Pokebowls waren prima. De Crispy Chicken Teriyaki viel erg tegen qua smaak net als de loempias en de japanese fried chicken. Bij de bezorging was de Salmon Sashimi niet meegeleverd deze werd uiteindelijk na meerdere keren gebeld te hebben na een uur alsnog nageleverd . Die sashimi was trouwens prima. Als goedmakertje kregen we nog wat loempias en kip erbij.

Patrick Van benthem
1 fevereiro 2026

Alle warme gerechten waren koud, boontjes klein en sushi matig.

Dijkman
18 janeiro 2026

Heerlijke sushi. Alleen de kip was niet warm meer. Maar dat zal met de reistijd te maken hebben. Bezorging was volgens de verwachte tijd die werd aangegeven.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

M
15 janeiro 2026
André Heethaar
4 janeiro 2026

Kwaliteit sushi niks op aan te merken, alleen tijdstip van bezorging laat veel te wensen over. Ruim van te voren bestelling geplaatst, maar nu al voor de 2e keer veel te laat geleverd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Paul Janssen
2 janeiro 2026

De afgelopen anderhalve week met de feestdagen 3x een bestelling gedaan. De eerste keer was de smaak prima. De sushi was echter een behoorlijk aantal keren niet stevig genoeg gerold. Bij de volgende 2 bestellingen bleef de smaak prima en was (op verzoek) de sushi steviger gerold. Vandaar de overall waardering met 5*****

Esmeé Kamphuis
2 janeiro 2026

Sushi smaakt niet vers als normaal. Ook de bestelling niet helemaal compleet.

Lex de Jong
2 janeiro 2026

Jullie waren alleen vergeten de gratis dragon-roll toe te voegen

M. Smit
1 janeiro 2026

Volgens de website krijg je voor elke bestelling op donderdag een dragon roll gratis. Deze zat er niet bij!

DickRoebert
31 dezembro 2026

Erg aardige bezorger ,verder geen verberpunten

Trientje Raatjes
31 dezembro 2026

Presentatie in het doosje niet uitnodigend alles zit op elkaar gepakt. Ze smakend uitstekend

Broek
30 dezembro 2026

Pokebowl was anders dan ik bij anderen was gewenst, maar was wel lekker.

Ingrid Heuver
29 dezembro 2026

Heel slecht Het was koud , de warme kipgerechten. Verkeerde sushi gekregen En sushi was niet vers. Ik en mijn dochter , hebben buikpijn ervan gekregen. En bezorger was 40 min te laat. Ik wil me geld terug.

M
29 dezembro 2026
M
27 dezembro 2025

Alle sushi lag door elkaar en op de kop, was niet meer presenteerbaar. Heel erg jammer.

Sharon
27 dezembro 2025
Lisa
26 dezembro 2025

Niet de rollen gekregen die we besteld hadden helaas. De kwaliteit en smaak waren wel goed. Ook aangeven bezorgen om 17.15 en meer dan een uur later werd het pas bezorgd, waardoor we niet met ons kindje konden eten…

Marjolein
25 dezembro 2025

Lekkere sushi, bezorging op tijd. Top!

Bas
24 dezembro 2025

Vaak te laat, maar wel klasse dat het goed gemaakt werd met 2 side dishes.

Marleen
22 dezembro 2025

Lekkere sushi. Bij de californiaroll zeer kleine viseitjes en op de uiteinden van de rol bijna geen. Je krijgt bij de bestelling(van bijna 60 euro) 1 klein zakje wasabi. Dat is veels te weinig. Gelukkig had ik er drie bijbesteld. Tip: de warme gerechten niet bezorgen in dezelfde tas als de sushi rollen.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Oscar
20 dezembro 2025

Eten was lekker, hadden alleen niet alles gekregen wat we hadden bestelt.

Joke Greveling
19 dezembro 2025

Wat was het lekker de poke bolw wij hebben genoten.

Jolanda Dijkslag
14 dezembro 2025

Eten was, zoals altijd, heerlijk. Vrolijke man die het eten kwam brengen, helaas was dit wel bijna een half uur te laat. Dit vonden vooral onze kinderen lastig haha

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Sanne Grijmans
14 dezembro 2025

Sushi was lekker, maar wel eens lekkerder gehad. Helaas moest ik achter de bestelling aan bellen na 1,5 u en kwam deze erna wel meteen met 10 min aan

Sanne
14 dezembro 2025

VRESELIJK!! Bestelling een UUR te laat. Na tijdje zelf gebeld. Krijg je te horen in een niet heel fatsoenlijk telefoon gesprek dat de bezorger onderweg is en er elk moment kan zijn. Wordt je gewoon opgehangen. Vervolgens wordt je teruggebeld met de mededeling dat ze helemaal niet onderweg zijn en dat ze de Bestelling gewoon vergeten zijn. Moet ook nog gemaakt worden dus moesten nog 25 minuten gaan wachten. Werd er beloofd dat er ter compensatie een extra bijgerecht bij de bestelling zou worden gedaan. Eindstand is dat de bestelling niet met 25 minuten er was met 35 minuten en zonder het extra bijgerecht. Wij hebben dus meer dan een uur gewacht op ons eten en hebben geen enkele compensatie ontvangen. Dit vinden wij geen service. Daarnaast zat er ook geen sojasaus bij de bestelling, is dat nieuw??

Sijmen Eggink
13 dezembro 2025

Prima sushi!

Simon Wijhe
5 dezembro 2025

De sushi was weer heerlijk. Goed op smaak en lekker vers. Keurig op tijd bezorgt. We hebben genoten.

Nikki
1 dezembro 2025
Jolanda
1 dezembro 2025

Superlekker en als verrassing extra sushi👍

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

A
30 novembro 2025
Joyce
29 novembro 2025

Gewoon wederom niets niet ontvangen.. Nu nooit weer.

Stefan
29 novembro 2025

Zoals altijd weer heerlijk vers! Ook op tijd bezorgd! Graag weer!

Sabine.
21 novembro 2025

Heerlijke sushi aardige bezorger

NVT
20 novembro 2025

Sushi was top, bezorging bijna 45m te laat.

Aniek
17 novembro 2025

Bestelling kwam 25 min later dan aangevraagde tijd, 20 min later dan de verwachte tijd die in de verzonden mail stond

Thirza
16 novembro 2025
Angelique
16 novembro 2025

Super lekkere pokebowls

J. vd Klok
9 novembro 2025

32 stuks sushi voor 2 personen besteld, sushi is verrukkelijk!! Helaas 1 ienie minie zakje gember en net zo’n klein zakje wasabi. Wellicht is dit voor 1 persoon bedoeld, maar zelfs voor 1 persoon is dit erg weinig.